Dr.-Gregorius-Mättig-Stiftung

Die Dr.-Gregorius-Mättig-Stiftung fördert Nachwuchsleistungen zur Bewahrung, Erschließung und Erforschung des historischen Erbes Bautzens, darunter des Erbes Dr. Gregorius Mättigs, zur Pflege und Bereicherung des geistig kulturellen Lebens Bautzens sowie zur Entwicklung bürgerschaftlichen Engagements in der Oberlausitz.

OVERVIEW

The domain maettig-stiftung.de currently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have examined eleven pages within the site maettig-stiftung.de and found eighteen websites associating themselves with maettig-stiftung.de.

MAETTIG-STIFTUNG.DE TRAFFIC

The domain maettig-stiftung.de has seen fluctuating quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for maettig-stiftung.de

Traffic ranking (by month) for maettig-stiftung.de

Traffic ranking by day of the week for maettig-stiftung.de

LINKS TO DOMAIN

Unofficial Blog of the Mättig-Stiftung www.maettig-stiftung.de Unofficial Blog of the Mättig-Stiftung

Besuch der Brasilianer in Bautzen. Sunday, Dec 30 2012. Thursday, Dec 20 2012. September 2012 wurden in Anwesenheit des Oberbürgermeisters Christian Schramm die beiden Stipendien für die beiden Nachwuchswissenschaftler Friedrich Pollack und Lutz Vogel im Bautzener Dom St. Inauguração do Escritório Regional da Câmara Brasil-Alemanha para o Nordeste. Friday, Nov 30 2012.

WHAT DOES MAETTIG-STIFTUNG.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of maettig-stiftung.de Mobile Screenshot of maettig-stiftung.de Tablet Screenshot of maettig-stiftung.de

MAETTIG-STIFTUNG.DE SERVER

I discovered that a single root page on maettig-stiftung.de took six hundred and seventy-one milliseconds to load. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so our parsers consider maettig-stiftung.de not secure.
81.169.145.95

We observed that this website is utilizing the Apache/2.4.29 (Unix) os.

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain maettig-stiftung.de has the following in the web site, "Liebe Leser dieser Website,." We analyzed that the website also stated " Diese Seiten möchten Sie über einige wesentliche Fakten zur Geschichte, Gegenwart und Zukunft der Stiftung von Dr." It also stated " Gregorius Mättig informieren, Sie für unsere Arbeit interessieren. Gregorius Mättig 1585-1650 war ein bedeutender Arzt. Und Gelehrter, Stadtpolitiker und Mäzen der Oberlausitz. Ein beträchtlicher Teil späterer Ärzte, Juristen, Lehrer, Pfarrer und Künstler der Oberlausitz konnte auf eine frühe Förderung ihrer Begabungen durch das M." The header had Stiftung as the highest ranking search term. This keyword was followed by Stipendium, Bautzen, and Oberlausitz which isn't as urgent as Stiftung. The other words they used was Nachwuchs. Leistung is also included but might not be understood by search crawlers.

ANALYZE OTHER WEBSITES

Thiemo Mättig Softwareentwickler

It must have been 2009. Eight years ago when I stopped working on our Glow. Game project for various reasons. But I could never stop thinking of it. These days I finally made a backup of the abandoned Windows machine that still holds the development environment. I found tons of unreleased stuff, including large hero renderings of the in-game characters and enemies. But even if this is something I promised. A generator for grass tiles, roots, debris.

Dr.-Gregorius-Mättig-Stiftung

Liebe Leser dieser Website,. Diese Seiten möchten Sie über einige wesentliche Fakten zur Geschichte, Gegenwart und Zukunft der Stiftung von Dr. Gregorius Mättig informieren, Sie für unsere Arbeit interessieren. Und Gelehrter, Stadtpolitiker und Mäzen der Oberlausitz. Ein beträchtlicher Teil späterer Ärzte, Juristen, Lehrer, Pfarrer und Künstler der Oberlausitz konnte auf eine frühe Förderung ihrer Begabungen durch das M.

Mättig Werbung - Willkommen

Wir fertigen, liefern und montieren für Sie individuell Schilder, Beschriftungen, Werbeanlagen, Displays und vieles mehr. Kundenstopper, Dialeuchtkästen, Prospektständer, Wand- und Fensterrahmen, Fahrradständer, Modulsysteme, Frucht- und Blumenablagen. Scneller, einfacher Aufbau -Werbebanner wird .

Maettoe Ari Mättö DeviantArt

This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets. You can drag and drop to rearrange. You can edit widgets to customize them.